Atak haftasındayız ve cidden tüm düzenimiz alt üst oldu. Geceleri 12 saat uyuyan bebeğim yarım saatte bir kalkar oldu, sürekli meme istiyor ama memeyle hep savaş halinde, sürekli ağlıyor gazını çıkarmama rağmen. Gündüz uykularımız bile uyku penceresine göre düzenliydi ama şuan asla uyumuyor. Atak bitince eski düzeninize geri döndünüz mü? Çok korkuyorum böyle devam ederse diye mağlum tek başına çocuk büyütünce uyku düzeni çok daha önemli oluyor