ozgeozgeo 45 günlük bebeğim uyanık olduğu anlarda sırt üstü yatar vaziyette duramıyor altını değiştirirkem yada üzerini giydirirken ağlama krizlerine kadar gidiyoruz. Bu durumu yaşayan annelerimiz var mı bu durum normal mıdır?
Sebusebu ozgeozgeo bebekler bezini vücutlarının parçası sanarlarmış yenidoğan döneminde ısı değişiminden dolayı rahatsız oluyordur normal cogu bebek hatta hepsi hemen hemen üst değiştirmeden nefret ediyor 🥲 onun dısında 45 günlük gaz fazla olabilir o rahatsız ediyordur muhtemelen
Cicektebenimcicekligunlerde ozgeozgeo bebekler sırt üstü yatmayı hiç sevmez.üst değiştirirken hep ağlıyorlar çıplak gezmek istiyorlar kollarına falan bakıp kaçıyor bizimki 🤣
hgygthmz Cicektebenimcicekligunlerde benim bebiş de üstünü degistimmi çok ağlıyor pijamasini cikardimmida hemen susuyor biliyor ya bezini açacağını 😀
oglusunarastirmagunlukleri bu uygulamada okudum sırt dikeni diye bir şey ama öyle bir şey olsa farkedersiniz sanırım.
ozgeozgeo oglusunarastirmagunlukleri ilk defa duydum belirtileri nedir ki? Ama uyurken yada uykuya dalacağı sırada yatıyor
hasretsisman2201 oglusunarastirmagunlukleri sırt dikeni duş alınırken ovalanmazsa farkedilmeyebilir benim bebeğimde çok içerideydi avucunuzla ovalayıp çıkarmanız gerekir sonra dökülüyor
oglusunarastirmagunlukleri ozgeozgeo hiç sırt üstü yatmak istemezmiş sizinkinden farklı demekki. bir de böyle gözle görülür sırtta dikenimsi nokta nokta bir görüntüydü.
ozgeozgeo hasretsisman2201 aslında benzer durum var ama egzama diye düşünüyordum. Bugün iyice bi kontrol edeceğim teşekkür ederim bilgilendirdiğin için 😇
ozgeozgeo Aryaderin inşallah ya bazen o kadar zor hale geliyor ki. İşe başlayacağım yakında ve bu şekilde birinin ilgilen bilmesi çok zor görünüyor
Dedektifgadget ozgeozgeo normal canım benim bebeğimde öyle rahatsız oluyorlar sevmiyorlar alt üst değiştirmeyi vücut ısıları değiştiği için herhalde