1burc Anneler merhaba doğumdan hemen sonra neyle korundunuz doğum kontrol hapı kullanan var mı yada deri altı implant
aysebb 1burc Hap kullanmaya başladım daha önce hiç kullanmamıştım. 4,5 ay oldu doğum yapalı 2 aydır kullanıyorum. İsmi Zlynda
1burc aysebb bu hapı bugün doktorum da söyledi ama eczane üretimde yok dedi adetin başlayınca mı içmeye başladınız peki