Arkadaşlar 6 aylığız. Son zamanlarda yan yatarak ya da yüz üstü yatarak uyumayı tercih ediyor. Sırt üstü çeviriyorum ama illa kendi istediği pozisyona dönüyor. Yan yattığında ya da yüz üstü yattığında sırtına dokunuyorum normalden soğuk geliyor. Ama göğsü sıcacık. Oda 24 derece ve 1 tog değerinde uyku tulumu giydiriyorum içine de uzun kollu zıbın giydiriyorum birde çoraplı ince pijama altı. Ama sırtı normalden soğuk geliyor. Sırt üstü yattığı zamanlarda sırtı da sıcacık olurdu. Şimdi üşüdüğü için mi yoksa yatış pozisyonu değiştiği için mi sırtı soğuk oluyor anlayamadım