Merhaba hanımlar kızım 7 buçuk aylık ve 3 buçuk aylık olduğundan beri uykuya direniyor. Başta 4. Ay atağından sandım geçer dedim ama asla geçmiyor. Uyumamak için direniyor gözünü ovuştura ovuştura uyumamak için ağlıyor. Uyku aralıklarına vs dikkat ediyorum rutin yapıyorum karnı tok altı temiz nerede yanlış yapıyorum fikri olan var mı?