Bende Philips speedpro mavi var. Çok güzel bir makine. Henüz garantisi de bitmedi. Ufak tefek çiziği hariç hiçbir sorunu da yok. Şarjı hala ilk günkü gibi. Robot süpürge almak istediğim için satmak istiyorum. Ben bir yandan evi temizlerken arkamdan da süpürge çalışsa iyi olurdu. Çalışan anneyim. Temizliğe çok vakit ayıramıyorum maalesef. Almak isteyen olursa elden yardımcı olabilirim. Yer İst/Esenler.