Sedaaliii Merhaba bebeğim 3 aylık oldu 3 ay boyunca 9/12 ağladı şimdide ağlamıyor fakat aynı saatlerde bağırıyor huysuzluk yapıyor yaşayan var mı benzerini ne yaptınız bu durumda ?
curlymomms Sedaaliii ayniyiz kolikti cok aglardi simdi 3.5 ayligiz huysuz bir bebek o eski kolik aglamalari bitti ama huysuzlugu kaldi … bende surada bekliyimm