Yaren4434 benimki kakasını yaptı ilk günlerden ama benimle hep tuvaleye gelirdi çok aşinaydı sanırım ondan lazımlık kullanmıyorum aldım köşede duruyur şimdi, klozet aparat aldım öyle gece ıslatmalar devam ediyor maalesef 3 gecedir bende bez takmıyorum alıştırma kilodu giydirdim , öğlen uykusunda da 1.5 saay sonra yapıyor ıslandığı için kalkıp ağlıyor uyksuu bölününce çok zor uani , ben gece uykusuzluğu dibine kadar yaşadım o yüzden gece kaldırmak istemiyorum alıştırmışkeb naısl olacak bilmiyorum