Arkadaşlar hepinize merhaba, bir süre önce bebeğimin gece durduk yere ağlamalarından, gündüz uykularında ağlayarak uyanmalarından dolayı doktora götürmüştük. Normalde sakin bir bebek acıkınca veya uykusu gelince bile mızıldar sadece. Ama sanki bir yeri acıyormuş gibi ağlıyordu. Neyse doktor ek gıdaya geçtiğimiz için alerjisi olabilir diye zatiden damla verdi. Kullandık biraz faydası oldu gibiydi. Ama internette bu damla hakkında bazı kullanıcılardan pek iç açıcı şeyler okumadım. Şimdi diyeceksiniz ki buradakilerin dediğiyle mi hareket ediyorsunuz? Ama onların da doktorları 4-5 günden fazlasını önermemiş. Dün bir günlüğüne mahsus vermedim ama çocuğum gece resmen içimizden geçti. Sürekli ayaklarını kaldırıp yatağa vurdu. Gece bağırarak ağlamaya başladı. Sabah da çok erken uyandı. Yani uzun vadeli kullananlar var mı aranızda ne yapmalıyım karar veremedim. Doktorumuz da şu kadar kullan demedi bize. Kullananlar var mı ne kadar süredir kullanıyorsunuz?