Bebeğim 5 aylık süt alerjisi teşhisi konuldu neocate mama kullandık tadı kokusu iğrenç bebeğim çok iştahlı yemiyordu ve kusuyordu daha sonra bebelacın alerjik mamasına geçtik içerisinde peynir altı suyu var yazıyor anlamadım yani zaten bebek alerjik ve kullanmaya başlayalı bunu alerjik reaksiyonları arttı gibi geliyor siz ne kullanıyorsunuz veya bebelac kullanan varmı