Hanımlar 16 aylık oğlum var emiyor hareketli ama mızmız ağlayan bir bebek değil
Sorunum şu ki dahiliye gittim kan değerlerime bakıldı sıkıntılı değil
Başım sık sık ağrıyor parol parol bi yere kadar geçen hafta kafamdan hacamat da yaptırdım zonklama azaldı
Evde tansiyonu ölçüyorum 11/7 sonra da 9/5 filan geliyor değişken ve kalp atışım fazla
Var mı böyle bir şey yaşayan fikir verin lütfen