Bsrkrk Eceerva benimkide bazen yapiyor bunu ilk ay doktora sordugumda normal demişti. Ama 6.ayindan sonra göz doktoru muayenesi onermisti henuz gidemedik. Siz gittiniz mi?
Eceerva Bsrkrk bizkmki 9 aylık az önce yine yaptı. Kardeşim hastanede çalışıyor doktor nöroloji görsün demiş ama korkuyrum ben normaldr diye umuyorum 😣
katilcivciv Eceerva devletten normal göz doktorundan randevu alip gösterin bi. Bizde öyle yapmistik. Kac aylikki suan
sedanur43 gokce21 sordum bidaki gelişinize kadar fakip edin nöbet geciriyo olmasın flan dedi ama öyle bi durum yok sadece cok uykusu geldiğinde yapıyo
gokce21 sedanur43 ilk 6 aya kadar göz hareketleri değişebiliyor tabi ama doktora sormak en iyisi. Ben de göz doktoruna götüreceğim ilk fırsatta.
ymrayse sedanur43 uykusu olduğunda yapıyor benim kizim ara ara anlıyorum uykusunun geldiğini göz muayenesinde bir şey çıkmamıştı 13 aylık
sedanur43 gokce21 sizinde mi aynı şekilde acsba , Bizim pazartesi göz muayenesi var o zaman sorucam yıne yazarım buraya
gokce21 sedanur43 bizde şöyle. Sanki insanın burnu kaşınır da böyle çeker ya o anda göz kırpması olur öyle bir şey oluyor. Peş peşe değil ama ara ara oluyor. Günde 5-6 kez falan mesela. Tek taraflı oluyor