Ah ah o durumu tam 1 ay çektim sürekli duşta tıkadım sıcak su ile gerçeği denedim geçer dedim bekledim ta ki sıkma tutana kadar ateşim 41 kadar çıktı hastane de hemen antiyabotik ve ateş düşürücü serumlar taktılar eve geldim rahattım ama tekrar oldu ilaç yazmamıştı yine aynı ateşle hastaneye gittim bu sefer yine serum kan tahlili yapıldı mastit tavan yapmış sonra antiyabotik ilacına başlattı elhamdulillah 1 haftaya geçti hiç geçiştirme o kadar rahatlıyorsun ki elhamdulillah bebeğine etki yapmıyor ilaçlar . Rabbim kimseye yaşatmasın 🤲🏼