SevC ben hiç putursuz vermedim 6.ayda bile pütürlü bıraktım.ona rağmen son 1 haftadır çiğnemek yerine damakla dili arasında bastırıp yutiyor..bende artık eline veriyorum.kraker,çilek, köfte,pankek gibi şeyleri elinde kendi yedigi zaman daha güzel yiyor.benim kızımda 24 Mart’ta yasina girecek.