xbebegimx ben diş tedavisi oluyorum 2 oldu ağrı kesici ihtiyacım oldu. Parol etki etmiyor diş doktorum Arveles de olur demişti, evde Dolorex vardı ondan kullanıyorum 2 oldu. Emziriyorum bu arada eşim doktor o da kullanabilirsin demişti dayanamadığım için, normalde kolay kolay ağrı kesici alan bi insan değilim parol içerdim en fazla mecbur kaldığımda.
Dolorex side doğum sonrasında reçeteye yazmışlardı o zaman almıştık, kullanamayacak durumda olsa kadın doğumcu emziren anneye bu ilacı yazmazdı diye düşünüyorum.