Merhaba Arladaşlar
4 ay 7 günlük bebeğim var bu sabah emdikten hemen sonra süt kesiği şeklinde yoğun kustu. Aslında bir kaç gündür bu şekilde kusuyor. Üzerinde huysuzluk bar birde bunu 4 aya bağlıyordum ama bu kusmalar normal mi? Yarında 4 ay aşılarımız var üşütmüş olabilir mi? Başına gelen var mı?