funda0923 benim kızım 2,5 aylık 7 saat falan uyuyor gece. Uzun uyumadan önce 2 saat arayla emip depoluyor galiba. Bence uykusu olduğu için emmiyordur. Siz bildiğiniz gibi devam edin bence doktoru falan aksi bişey demediyse. Bizim doktor uyandırmayın o uyanırsa emer dedi ben yine de bazen uyandırmadan uykusunda emziriyorum susadıysa biraz içiyor sonra bırakıyor.