melif Merhabalar çocuk/bebek odası takımlarınızı nereden aldınız memnun musunuz öneride bulunabilir misiniz araştırıyorum da kızım 2 yaşına giricek oda takımı bakıyorum
Berilsmom13 melif takım sevmiyorum kullanış benim için daha önemli 5 kapılı dolap yaptırdım beşiği anne yanı beşikti şuan onda yatıyor baza alıcaz beşik yerine
tubiiik_ melif çilek mobılyadan almıştım benım kızım suan 26 aylık ikeanın büyüyen karyolasına bakıyorum büyük ihtimal onu alıcam
Meri-Mel melif Ben Sakarya ilinde Hügo vardı oradan almıştım memnunum , aslında başka bir tane beğenmiştim ama nasip bu imiş 3 kapılı dolap,şifonyer,ve yatak baza başlığı 😊
melif Berilsmom13 baza daha iyi değil mi karyola yerine onu almak daha mı mantıklı sanki bende takımların hem karyolalısı hem bazalısı var hangisi olsa bilemiyorum
melif tubiiik_ çilekteki takımlar çok güzel bende baktım normal bazalı ve karyolalı takımlar yanlarında korumalık var uzun vadede iş görür gibi aslında
tubiiik_ melif evet cok kaliteli cok severek kullanıyoruz biz ama kızımın odası küçük oldugu için ikeanın buyuyen karyolasına bakıyorum boyunu ayarlamak için beşikte pek rahat edemiyoru artık
deniztalta Valla illa takım alma ben normal bir mağazan iki parça dolap aldım yatak başlığına uyumlu seçtim halısı falan takım gibi oldu unisex renkler bak kahve Krem bej gri vs normal vintage renklerde olur illa kız takımı gibi düşünme