dogadan01 21 aylık bazamız tahta sert kafasının arkasını oraya attı ve cok ağladı. Sonrada uyudu. Uyku saatiydi huzursuzdu zaten. Napcam simdi cok korkutorum. Normaldede cok vurur ama bu cok sertti. 🥹
SetenayCo dogadan01 Uyumayın, en az iki saat takip edin. Kafası şişmiş olabilir. Ne olur yapmayın bunu. İmkanınız varsa çocuk acile götürün.
Elmsnghn dogadan01 artik bu vurmalardan stres yükü oldum. Az evvel geri düşecekti diz üstünde oturuyordu. Kurtarayim derken kolu kitladi. Eee düşse kafasina darbe sert bi şekilde alacak cektim koluna mi bişi yaptim diye düşüne dusune vicdan azabına dönüştü artik
dogadan01 SetenayCo ilçedeyiz suanda. Kafassı şişmemişti. Ama acısını hissettim. Bende vurmuştum daha önce birde kafasının arkqsı
SetenayCo dogadan01 Biraz uyandırsanız, hareketlerini takip etseniz, ağlar huysuzlanır biraz ama içiniz rahat eder.
Elmsnghn dogadan01 16 aylik olacak bi hafta sonra inşallah. Vallahi bu düşme vurma dönemini bi atlatsaydik🤦
dogadan01 Elmsnghn uyandırsam birdaha uyutamam ama asıl sorun sadece ağlar. Bakayım bir deneyeyim uyutmayı
dogadan01 SetenayCo aslında bir yarım saat sonra uyudu. 1 yarım saatde yatakta oyalandı. İyiydi o zaman. Vijdan azabından ölüyorum