mobesebesir prensesannesi1_ 200 düşük değil 3 ay önce benimkine de bakildi referans aralığı 190 ile 400 kusur arasindaydi heralde benimki 160 çıktı hap kullaniyorum
gencmom_ prensesannesi1_ hayır canım 200 normal bi değer belki küçük bi hap verebilir benim ki alt seviyelerde iğne kullanıyorum 6 senedir bu hastalığı yaşadığım için 🤣