Anatotales melegininannesi38 normal babılfama dönemi anca başlıyor endişelenmeyin siz bolca baba dede deyin birkaç haftaya sizi taklit edecektir
Mree melegininannesi38 lütfen çocuklarınızı şimdiden böyle sıkıştırmayın. Her şeyin bir vakti var. Daha minik. Zamanı gelince yapar. Kendinizi de böyle sıkıp bu güzel zamanları bu şekilde harcamayın.
SeverusSnape melegininannesi38 herkes kim? Çocuklarının doğar doğmaz konuştuklarını iddia eden kişiler mi? Gayet normal konuşmaması. Babıldama döneminde şu an. Anlamlı bir kelime beklemek için çok erken.
eceliko melegininannesi38 herkes sanıyor ki bebekler dede mama derken bir şeye hitap ediyor. ama çıkarttıkları sesler onlar normal.
Mree melegininannesi38 öyle diyenlere birazdan koşturacak deyin. Milletin lafına bakmayın o millet neler neler söyler valla
Eloysa melegininannesi38 herkese tek tek demesi lazım niye demiyor diye soruyorlar yazmışsınız sizi tebrik ederim üşenmemişsiniz :) insanlara takılmayın istediği ve hazır olduğu zaman der
ysmnikra Benim kızım 8 aylık daha yeni demeye başladı baba dede diye biraz daha büyümesi gerekiyor söylemesi için annesi 🥰
melegininannesi38 ysmnikra çok sagolun içimi rahatlattiniz millet kendi çocuğuna bakmiyo bizimkini elestiriyo
melegininannesi38 Tubasahra dogru canim biliyorum ama iste millete gel de söz gecir bende erken daha biliyorum ama nie demiyo diye tepki veriyolar