Kızlar oğlum 6 aylık bi kaç aydır ellerini ve ayaklarını çeviriyo sürekli dairesel hareketler yapıyo yani heyecanlanınca genelde bebekler ellerini titretir ya oğlum arada onu normal zaman da da yapıyo endişelendim biraz fazla araştırmacı bi tipim evham yaptım doktoru ilk zamanlar refleks o 5. Ayda azalır 6 da biter demişti ama bitmedi her ay düzenli muayenesine gidiyoruz gelişiminde bir sıkıntı yok seslendiğimizde bakıyo gülüyo oyun oynuyo nesnelere el uzatıyor dışarıda sosyal yani başka kişiler konuştuğunda da güler onlara karşı oynar sizde de böyle bi durum varmı ?