kızlar merhaba bi kizim var doğumdan 1 sene sonra seker hastalığı çıktı ilac kullanıyorum yaklaşık bi yildir. 2. çocuğu istiyoruz doktorlar detaylı bilgi vermedi ama yakın takipte olacan insulin kullanacaksin dedi seker hastasi olup hamile kalan cocuk yapan var mi ben riskleri nedir ne yaşarım ondan endişe ediyorum