Storymoon Egeselimmoms her bebeğin ayağı aynı değil ki yaklaşık sormak anlamsız olur ölçerek bulmak en ideali
sinoli Egeselimmoms Tahmin etmek zor ama 21 veya 22 ama bu kalıptan kalıba değişir. Ya da kalın çorapla giydireceğiniz zaman da değişir🙏🏼
nazlii1_ Egeselimmoms 1 yaşına giricez önceden almıştık biz. Alırken 21 tam olmuştu ama yazın yürücek diyince 22 alın o zamn dedi satıcı 22 almıştık. Yazın giymek nasip olur inşallah
tchrhcr03 Bende aynı durumdayım hesaplayınca 21 çıkıyor ama 21 çok küçük 23 mü alsam bilemedim. Pazar doğum günü, ilk adımlarını atıyor artık.
tubiiik_ tchrhcr03 2 yasındakı kızım 23 numara giyiyor 1 yasında 20 tam oluyordu 21 bı tık buyuk oluyordu
tchrhcr03 pasaklisinkukuli kız ne bileyim eşime kalsa 24 alacak🥳.Oğlum denettirmiyor. Parmaklarını yumru yapıyor giymemek için hiç sevmedi ayakkabı. 22 alayım olmadı.
lidyaaa Egeselimmoms oğluma 21 tam olmuştu ben hem 21 hem 22 almıştım öyle sırayla kullandık 😅 ama şimdi kızımda ağustosta 1 yaş olacak ayakları da daha 17 😂😂 6,5 aylık şimdi yaz için 19 anca olur gibime geliyor 😅