Kızlar merhaba yakşalık 20 gündür 4. Ay atağı uyku gerilemesi uykuya dalamama yaşıyoruz. Bugün uyandığında beri uykuya güzel geçiyor ve daha uzun uyuyor sizce atak bitti mi yani böyle mi oluyor yoksa hasta mı olacak . Uyandığında keyifsiz değildi sadece biraz durgun