Kızlar oğlum 7 aylık doğduğunda sol tarafında inmemiş testis vardı doktor 6 aylık olana kadar bekleyin inebilir inmezse ameliyatla indiririz dedi. Bu durumu yaşayan gittiği doktordan memnun kalan var mı İstanbul’da yaşıyoruz devlet hastanesi de olur güzel işinin ehli bir doktor arıyorum