2lokummannesiii bence öyle, zamanında bende 2 kere taktırmıştım bazen tam hareket halindeyken ölçüyodu yada kolum düz değilken iki kere ölçüyodu değerlerimde hiç yüksek tansiyon çıkmadı, isterseniz bi çıkarın tekrar takın kolunuza çok aşağı yada çok yukarı çıkmış olabilir