Kızlar 11 aylık kızım dün ateşlendi muhtemelen diş, sonra sürekli uyumak istedi birazda şurubun etkisiyle ama sallıyorum koyuyorum 5 dk sonra uyanıp ağlıyor 2 gündür bu şekilde dün bütün gün ayağımda uyudu gece gündüz pert oldum artık ama, bugün biraz iyileşti ateşi düzeldi ama sanırım yine ayakta uyumak isteyecek acaba alıştı mı yoksa hastalıktan mı :( hani normalde de uyumaz ama sallarım koyarım yarım saate 1 saate bi uyanır belli bi saattede derin uykuya geçer sabaha kadar uyurdu şimdi resmen 5 10 dkya bi uyanıyo ayağımda saatlerce uyuyo napacam bilemedim ya hasta keyifsiz diyede kıyamıyorum yani 20 kere ayağa al geri koy yapsam yinede uyanır