Kuzeymiram Kan degerim 65 yaziyor 6 aliyor heralde cok dusuk sezeryana 3 ay kaldi kizlar bisey olurmu korkuyorum kan ilaci kullaniyorum ama dusuk yine
NeslihanBusra Kuzeymiram benim b12 im çok çok düşüktü sezaryenden 1 hafta önce iğneye başlamıştık, kan içinde var mı acaba iğne belki öyle yaparlar