elfyns melissk cuma günü 2 aylık olcak oğlum artık gece uykusu yapıyoruz sabah 5 gibi uyandırıyorum alt temizliği emzirme sonra tekrar uyuyor 8 de kalkıyoruz üzerini değişiyorum emziriyorum biraz kendi kendi kendine oynuyor dönence acıyorum onları izliyor sonra yüz üstü bırakıyorum kartlar gösteriyorum kitap okuyorum hışırtılı kitap veriyorum eline oyun halısına koyuyorum tabi hepsi aynı anda değil her uyku sonrası yada altı temiz olduğu mutlu olduğu zamanlar da yapıyor zaten 😉
AkcaHnm melissk konusuyorum Onun bebebkçe konusmalarına aynı sekilde karşılık veriyorum. Ben uzanıyorum dizlerimi kaldırıyorum yüzümü görcek şekilde kucagıma oturtup muhabbet ediyorum. Tummy time yapıyoruz. Oyun halısına yatırıyorum oyuncaklarını tanıtıyorum. O da tutmaya çalışıyor oynuyor. Anakucagına koyuyorum eline çıngırak falan veriyorum oynuyor. Kucağımda evi gezidiriyorum.Bu kadar sanırım :)
tarakcioglu Kitaptaki resimlere bakıyoruz, ben resimlere göre birşeyler uyduruyorum, oyun halısında oynuyoruz, şarkı söylüyorum yada karşısına geçip agu gugu sesler çıkarıyorum çok hoşuna gidiyor
elfyns melissk banyo yaptırdığım zamanlar daha cok uyuyor ama 4 5 kez uyuyor bazen saat başı kalkıyor bazen 2 3 saat güzel uyuyor banyo günleri 3 saat falan uyuyor bırakınca
eylulunaannesi Bende bebek şarkıları açıyordum telefondan karşısına geçip hem söyleyip hem hareket yapıyordum dikkatini çekmek için kafamdan uyduramıyordum çok hoşuna gidiyordu ama şimdi büyüdü tabi 😂