bsrsvr 2 aylık bebeğim 2 saatte bir emmek istiyor 10 dakika emip doyuyor sizde durumlar nasıl bana emme aralığı da emzirme süresi de kısa geliyor normal mi
tgbayy bsrsvr bizde de durum aynı 10 dk emiyor bırakıyor sonra ağlıyor sebepsiz yere emerken Mızırdanıyor durduk yere falan 2. Ay atağı sanırım 🥲
bsrsvr tgbayy bizimki de öyle bir memeyi 5 dk emip oynamaya başlıyor çekip çekip bırakıyor diğerine geçiyorum yine aynısı