Bebekğim şu an 4 aylık ve sadece 1 ay düzgün emdi ondan sonra memeyle hep savaşarak emdi. meme reddi olabilir sabret dedim ama yok hala aynı gazdandır dedim onuda artık kendisi çıkarıyor kilo alımı çok yavaşlamış mama veriyim yada sağıp biberonla vermeyi denedim yok onuda tutmuyor kaşıkla verince ağzında biriktirip çıkarıyor geri aylardır hep ağlayarak o sütü içmiş ve artık bu aralar sabrımın tükendiğini farkediyorum sanki bu hep böyle devam edecekmiş gibi çok yoruldum artık🥺