Klempli yaptırdık bizde oğluma. Çok da memnun kaldık. Tercih etmemde ki sebep iyi bir doktorun yapması ve çok dikkat etmemize rağmen kardeşimin dikişlerinde sorun oldu. Günlerce çekti yavrum :( tabi herkes de aynı etki olmaz. Memnun olan da vardır olmayan da vardır illa ki ama çok yakınımda böyle bir yan etki ile karşılaşınca insan ister istemez mesafeli yaklaşıyor...