26 aylık oğlumu bugün kedi tirmaladi yüzünde hafif iki çizgi oluştu hemen hastaneye götürdüm kuduz.asisi yaptılar sağlık ocağında da tetenoz aşısı yaptır dediler
Kuduz aşısı için üç kere daha gitmem gerekiyormuş hastaneye başına gelen oldumu birşey olurmu çok korkuyorum