mrsfly Kızlar bebeğim gripti iki güne atlattık şükür ama ben fena yakalandımlk bebeğim olduğu için bilemiyorum bebeğimin tekrar benden bulaşiğ hastalanma ihtimali yüksek mi? Elbet tecrübe eden anneler vardır
korkmazzzz mrsfly bizde bugün aynı anda grip olduk😒 daha 34 günlük sanırım benden ona geçti sen bişey yaptın mı ona canım yoksa kendiliğinden mi geçti onunki
Damla066 Bende olduğumda bebeğime geçmesin diye maske kullandım ve ellerimi sık sık yıkayıp dezenfektan sıktım öksürüp hapşırdığımda olabildiğince başka odalara gittim
mrsfly Damla066 bende maske kullanıyorum ya bide inadına sokulmak istiyor uyurken felan bensiz de uyumuyor çok korkuyorum valla
mrsfly korkmazzzz valla doktoruyla konuştum calpol verdim 4 saate bir ama bizim ateş 38 i geçmedi eğer 34 günlükse hemen hastaneye gidin sizin için riskli olabilir. Allah korusun. Benimki 5 ay 6 günlük.