ilaydasrin_1 bazı sitelerde yılda 3′ten fazla alınması önerilmediği, bazı sitelerde ise ayda en fazla 1 kez alınabileceği yazıyor. son 4 ay içerisinde 2 kez almış bulunuyorum da merak ettim, var mı net bilgisi olan?
Prensesannesii44 ilaydasrin_1 benim doktorum senede 2 defa demişti hormonlari çok olumsuz etkileyen bir ilaç
Edaaaden ilaydasrin_1 benimde bildiğim senede en fazla 3 kere olması hormonları fazla etkileyen bi ilaç
Themom_ ilaydasrin_1 yılda sadece 2 kere. Onun dışında hormonlarınız mahvolur. Kendimden tecrübeliyim maalesef yeni evliyken 3 kere almıştım regl olamıyordum doktora gitmiştim hamile miyim ne oluyor diye hormon dengemi bozmuştu ilaç kullanmıştım bir süre hormonal ve yılda sadece 2 kere kullanılır demişti.
limonkolonyasi ilaydasrin_1 hormonlari fazlası ile etkilediği için yılda en fazla 2 defa alınması gerekiyor diye biliyorum