ikiprensesbebiss Kızlar bebeğim 4 ay 15 günlük dün gece koyu yeşil kaka yaptı normalde sarı yapardı çok şaşırdım ilk bebeğim beni aydınlatır mısınızzz ? :/
yanaklibebek ikiprensesbebiss hoşgeldiniz aramıza 🙈 bebeğiniz alerjisi olabilir bi çocuk doktoruna gidin isterseniz
zumrasmom_ ikiprensesbebiss yeşil kaka soğuk alğınlığında olur ama koyu yeşil bilniyorum. Ek gıda ya erken başladıydanız ondan da olabilir belki
ikiprensesbebiss sdslnby mama ve ek gıdaya başlamadık sadece anne sütü alıyor demir ilacına başladık siz yaşadınız mı böyle bir durum :(
ikiprensesbebiss KuzeyinAnnesi03 siz yaşadınız mı 4 buçuk aylıkken ? Bu arada mama ve ek gida yok sadece demir ilacına başladık
KuzeyinAnnesi03 ikiprensesbebiss 2 aylıkken yaşadım canım demir ilacı ve mama da kullanıyordum normalmiş
sdslnby ikiprensesbebiss Bizde daha ek gıdaya başlamadık anne sütüyle besleniyo, bazen benim beslenmeme göre değişebiliyo yeşim ağırlıklı beslenmiş olabilir misiniz belkide ondandır bir kaç kere bizdede oldu ama normal karşıladım ben
tuvba @ikiprensesbebiss Evet aynı şekilde ben de demire başlayınca bebeğimin kakası yeşil gelince korkmuştum. Daha sonra iki gün vermedim normale döndü. Demirden olduğunu anladım
elifcicek_07 Diş geliyor. Hafif ateş te olabilir keyfi yerindeyse endişe etmeyin ben ettim gittik hastaneye kolunu bacağını her yerini deldiler çocuğun