Ebru__ Hanımlar 4 ay önce emzirmeyi bıraktım az az süt birikiyor sağınca yine geliyor napcam sıcak su torbası koyuyorum gitmiyor süt korkuyorum kitle olur diye
bebitonunannesi_ Ebru__ iki gündür sütten kestim çektiğim acıyı ben bilirim taş ne kelime demir olmuş göğüslerim 🥺4 ay çekecem öyle mi
Ebru__ Yardım kızlar tahlil verdim prolaktin hormonum düşük nasıl kesilecek süt göğsümde kalırsa diye korkuyorum
Oscarasar Ebru__ sıcak su süt kanallarını dahada hızlandırır soğuk kompres yapmanız lazım ve sağmayın sağdıkça artar bunun içinde bir ilaç var diye biliyorum sütü kesen mastit olmadan mutlaka yazdırın doktora geçmiş olsun
Themom_ Ebru__ evet o 👀 Soğuk uygulama yapın rahatlarsınız. Sıcak daha da süt getirir bana sütüm gelsin diye ebe yenidoğn hemşireleri ve doktorum sıcak kompress yap ılık duş al bol bol demişlerdi
Uykusuzhergeceeee Ebru__ arkadaş doğru diyor soğuk uygulayın. Lahana alıp dolaba koyun soğuk soğuk koyun. Sağım yapmayın çok şişer rahatsız ederse rahatlayacak kadar az sağın. Adaçayı sütü keser