7 aylık kızımın geçen hafta ilk dişi patladı hiç huysuzlanmadi anlamadık.bilr ama bir kaç gün önce oğlum baya ateşli bu hastalık geçirdi 3 gündür de kızım ateşli bugün dusti ateşi biraz doktor.bogaz dedi antibiyotik verdi ama el ağız da sürekli ağlıyor iştah yok hiç ve ishal kusma var ben çözemedim diş mi hastalık mı bir de ateşi geçti ama çok ağlıyor sürekli huysuz normalde akıllı bı bebek koyduğum yerde oynardı kendi kendine ağlaması geçer mi ya çok.yoruyor kendimde rahatsızım