Kızımın altta iki dişi üstte dört dişi çıktı. Alt yan kesiciler çıkmadan üst azılar çıkıyor olabilir mi? Anormal bir huzursuzluğu var. Üst dişleri fırçalarken çığlık atıyor. Biberona ağzını açıyor ama bir yudum çekip ağlıyor. Katı gıda yerken gözlerini kısıyor acı çeker gibi ve yemek istemiyor. Dişlerde hiç böyle yaşamamıştık anlam veremedim çok tükendim….