erme dördüncü ay atağı bu. Benimki de 4 ay 17 günlük olacak artık ve geçen hafta sonu hiç uyumayıp hafta içi bir gecede de 13 kez uyandı çok erken uyuyup çok geç kalkıyormuş gibi 🤦🏻♀️ bu aralar gece 3-4 kez kalkıyor neyse de arada uyuyabiliyorum hatta bugün gündüz oturduğum yerde gözüm açık uyudum artık yorgunlukta 😂 8 saat kesintisiz uyuyacağı günleri bekliyorum 😬