İyi akşamlar kızlar. 3 yaşında bir kızım var ellerinde ve kasık kısmının bacağın katlanma bölgesinde nokta nokta bir şeyler çıktı.Aile Hekimimiz el ayak ağız hastalığı dedi ama daha önce de 1,5 yaşındayken olmuştu ateşini düşürememiştim bunda öyle bir durum yok sadece izler var aklım takıldı böyle bir durum yaşayan var mı aranızda ?