Selam kızlar şimdi benim kanım demir yani bide b12 düşüktü kanım sınırda yani hiç yokmuş 1 buçuk ay önce demir yüklemesi yapıldı serumla bugün de sağlık ocağında kan verdim düzelmiş mi diye e nabızda çıkıyor ya sonuçlar Beta -hCG yazıyor o gebelik şeyi değilmi kızlar b12 yazıyor kan var bide o yazıyor işte yani bu kızlar ne bu
