kucukoglu herkes farklı düşünüyor bende tam bu dönem 2. Düşünüyorum (kızım 22 aylık) ama net değilim. Kendi ailemde tek torun ve çok güzel bakılıyor sadece çok yakın değiliz toplu taşımayla 2 vasıta değişiğ 1 satte gidiyorum. Ben çok sosyal bir insandım ilk kızımın hamileliğinde psikolojik olarak çok zorlandım yani çok beklemiyordum hamile olacağımı, ama doğumca tüm olumsuzluklarım gitti. Yemek yerken bile oturamayan bir çocuk o kadar hareketli, kendim 4 kardeşim ve her şeyimi onlarla yapıyorum bakıyorum çevremde insan kalmamış sadece kardeşlerim var. 25 yaşına giricem bu sene beklersem daha da zor gelir gibi geliyor. Birde kızım bu ara dışardaki çocuklarla çok güzel oynuyor kardeş kardeşim diyor, çevremizde ğek yaşıtı yok belki olsa bu kadar hızlı istemezdim. Bende çok kararsızım hala ama maddiyat ya da hastalık vs o tarz ince şeyleri asla düşünmüyorum ben çok rahat büyütüyorum kızımıda, insanları ve doktorları dinleyince stres hastalık sahibi olunuyor bence 😂