bebitonunannesi_ Benim iki çocuğumun da ilk senesi gayet iyiydi. Ne hamilelikte zorlandım, ne sezeryan ağrım oldu ne de bebeklerde gaz sancısı.
Amaaa 1 yaşından sonra delilik geliyor😂😂😂 10 sene sonra cesaret edebildim ancak. Bu da arızalı çıktı ahdjskak
Bizim bir tanıdık var 5 çocuklu. Çocukların hepsi birbirine bakıyor. Ama, mesela ben her gün yıkarım, her gün üst baş değişir, tertemizdir oğlum. Onun çocuklar haftada bir yıkanırsa yıkanır, aynı kıyafetle 3 gün gezerler.
Manevi olarak ilgi alakayı geçtim, fiziki olarak zorunlu ihtiyaçlarını karşılamak bile oldukça zor.