Merhaba 6.5 ayligiz ek gidadayiz 5 aylıkken yavaş yavaş geçtik ama son günlerde sert kaka yapıyor ikiz bebeğimin teki ve zorlanıyor ne yaptıysam olmadı kayısı püresi veriyorum herseyin içine zeytinyağı koyuyorum bu sorunu nasıl çözdünüz acaba yaşayan varmi