Gulcebera1_ ben de bugun 11 yasindaki oglumu romatolojiye goturdum..bizim de alp 300 cikmis,ust sınır 136..dr.muza yazdim buyume cagindaki cocuklarda yuksek olur demis..Rabbim korktuklarimizdan emin etsin.. geçmiş olsun size de