Smyr6346 Bebeğim uyanık kaldığında sürekli ağlıyo daha 3 haftalık. Gazı yok,karnını doyuruyorum altını temizliyorum ama uyanık kaldığı süre boyunca hep ağlıyo. Fön makinası sesinden beynim ağrıdı artık💆🏻♀️
AlparslanSergen Smyr6346 süpürge sesi 😀 bizimde ondan başımız ağrısı gece gündüz normal bizimki de şu sıralar asla susmuyor bazen düşünüyorum cidden ne oluyor acaba bu bebislere bir gün iyiyse üç gün kötü
Sevim07 Belki başka birşey vardı sorunu olmayan bir bebek genelde aglamaz çünkü:/ bazen de ortamdan sıkılıyorlar evi dolaş anlat et