Kızlar adetten 5 gün önce test yaptım hafif silik çıktı adet günü olmadım o gece yaptım yine silik ve sabahı ilk idrarla yaptım yine silik sonra kan verdim kan 0.1 ve üstüne adet oldum ama çok ağrılı geçti testlerin üçüde bozuk olabilir mi böyle ihtimal varmı