hanimhatun Ne hastamız dinleniyor ne bebekler uyuyor nasıl izin veriliyor ben anlamıyorum. Sanki fikrimiz değişiyor bas bas bağırınca. Ne saçma bişey ya.
yanaklibebek hanimhatun gece yapmadıkları sürece bir sorun yok 😂 sadece seçim arabasının sesi mi var ki gündüz, çocuk sesi camdan annelerin bağırışları 😂
tineanigra hanimhatun öğlen uykusunda 3 farklı parti arka arkaya geldi en son cama çıkıp çığlık atacaktım
sedabyrktrmala Bir de komşular var sağolsun üst kattaki komşum gece 2 de evini kaldırıyor herhalde alt komşumda sabahlara kadar müzik dinliyor
hanimhatun sedabyrktrmala Allah yardımcın olsun komple bi kural getirilmeli ülkeye katı kural olmalı ama. Zaten herşey yeterince zor
hanimhatun agzimizintadikacmasin 😁😁 ay gerçekten sinir bozucu sanki şey diyoruz ‘ aaa şu parti geçti bak buna oyumuzu verelim ’ kdkdkd
guler07 Bizim burda dışardaki sesi bastırıyor sanki evde konser veriyorlar gibi oluyor. Karar aldım sesini duyduğum araba kimin reklamını yapıyorsa ona özellikle oy yok
agzimizintadikacmasin hanimhatun ahahahha evet belki o şarkı bize hitap etmiyor belki tarzım değil fhshshhss😁
Hilalll9595 hanimhatun benim 3 yaşındaki kızım seçim arabalarından çalan müzikleri duyup direk göbek atmaya başlıyor🤣🤣🤣🤣🤣